60 minút

Jóga po pôrode: prečo začať a ako sa v nej nájsť

Streda 17.08 @ 16:00 - 17:00
Video lektorka jogy
Popis kurzu

Keď má matka pred očami len spokojnosť svojho bábätka, ľahko zabudne na seba. Čerstvá matka však často potrebuje aspoň pár minút denne na rýchlu vzpruhu, ubezpečenie, že robí všetko správne, pár nádychov a výdychov na obnovenie síl k zvládnutiu ďalších povinností. Dlhodobé odopieranie si vedie k vyhoreniu, stresu, nude, úzkostiam, pocitom zbytočnosti, nehodnosti či nedostatočnosti. Jóga je ideálnym rýchlym zdrojom energie kdekoľvek a kedykoľvek. Jediné, čo žena potrebuje, je odhodlanie vyskúšať to spôsobom, ktorý vám exkluzívne v MamaClass ponúkame spolu s lektorkou Tinou, alias Yogatinou. Keď raz nazriete na jógu týmto pohľadom, už nikdy nebudete chcieť (a možno ani vedieť) žiť bez nej.

Trieda: Jóga po pôrode: prečo začať a ako sa v nej nájsť

  • výhody z cvičenia jógy - pri zotavovaní sa po pôrode, pre duševno matky,
  • prínos aktívneho oddychu pre matky,
  • ako zladiť pohyb s dychom,
  • základné pozície,
  • 6 pozícií, ktoré sú bezpečné pre každú ženu po pôrode,
  • pozície na spevnenie panvového dna.

Trieda: Jóga po pôrode: Už ani deň bez pár minút pre seba

  • ako si zacvičiť doma efektívne,
  • ako skĺbiť chod domácnosti s cvičením,
  • pozície na uvoľnenie a zrelaxovanie,
  • pozície na rýchle dobitie bateriek,
  • zostava pozdrav slnku.

Najčastejšie otázky

Dôležité upozornenie

Prostredníctvom stránky nedochádza k poskytovaniu zdravotnej starostlivosti, ani k jej sprostredkovaniu, ani k jej nahrádzaniu. O vhodných postupoch v oblasti zdravia, vhodnosti postupov a odporúčaní prezentovaných na stránke s ohľadom na Váš zdravotný stav sa pred ich aplikáciou vždy vopred poraďte so svojím ošetrujúcim lekárom, a to najmä ak ste v akomkoľvek štádiu tehotenstva. Bez odsúhlasenia postupov a odporúčaní prezentovaných na stránke Vaším ošetrujúcim lekárom tieto postupy a odporúčania neaplikujte.

Prihlásenie do triedy
Jóga po pôrode


Popis kurzu

Keď má matka pred očami len spokojnosť svojho bábätka, ľahko zabudne na seba. Čerstvá matka však často potrebuje aspoň pár minút denne na rýchlu vzpruhu, ubezpečenie, že robí všetko správne, pár nádychov a výdychov na obnovenie síl k zvládnutiu ďalších povinností. Dlhodobé odopieranie si vedie k vyhoreniu, stresu, nude, úzkostiam, pocitom zbytočnosti, nehodnosti či nedostatočnosti. Jóga je ideálnym rýchlym zdrojom energie kdekoľvek a kedykoľvek. Jediné, čo žena potrebuje, je odhodlanie vyskúšať to spôsobom, ktorý vám exkluzívne v MamaClass ponúkame spolu s lektorkou Tinou, alias Yogatinou. Keď raz nazriete na jógu týmto pohľadom, už nikdy nebudete chcieť (a možno ani vedieť) žiť bez nej.

Trieda: Jóga po pôrode: prečo začať a ako sa v nej nájsť

  • výhody z cvičenia jógy - pri zotavovaní sa po pôrode, pre duševno matky,
  • prínos aktívneho oddychu pre matky,
  • ako zladiť pohyb s dychom,
  • základné pozície,
  • 6 pozícií, ktoré sú bezpečné pre každú ženu po pôrode,
  • pozície na spevnenie panvového dna.

Trieda: Jóga po pôrode: Už ani deň bez pár minút pre seba

  • ako si zacvičiť doma efektívne,
  • ako skĺbiť chod domácnosti s cvičením,
  • pozície na uvoľnenie a zrelaxovanie,
  • pozície na rýchle dobitie bateriek,
  • zostava pozdrav slnku.

Prihlásenie do triedy
Jóga po pôrode


Martina W.

lektorka jogy


Volám sa Martina Wagner a som dlhoročnou lektorkou jogy. Keď som sa pred pár rokmi stala mamičkou, hľadala som spôsob, ako zladiť materské povinnosti so svojou vášňou a životným štýlom, ktorým pre mňa joga je. Postupne som si každý deň doma našla chvíľu pre jogovú prax ...
Ukázať celý profil

Najčastejšie otázky
Dôležité upozornenie

Prostredníctvom stránky nedochádza k poskytovaniu zdravotnej starostlivosti, ani k jej sprostredkovaniu, ani k jej nahrádzaniu. O vhodných postupoch v oblasti zdravia, vhodnosti postupov a odporúčaní prezentovaných na stránke s ohľadom na Váš zdravotný stav sa pred ich aplikáciou vždy vopred poraďte so svojím ošetrujúcim lekárom, a to najmä ak ste v akomkoľvek štádiu tehotenstva. Bez odsúhlasenia postupov a odporúčaní prezentovaných na stránke Vaším ošetrujúcim lekárom tieto postupy a odporúčania neaplikujte.