Efektívne využívanie času na materskej - tipy a postupy z praxe
Štvrtok 14.12 @ 18:30 - 19:30
Ako začať využívať manažérske zručnosti v podmienkach každodennej reality materskej dovolenky? Prečo mám pocit, že nerobím dosť? V tomto kurze si rozoberieme základné manažérske nástroje, kroky a tipy na zvládanie bežných i náročnejších povinnosti na materskej.
Trieda: Ako zvládať tlak a každodenné povinnosti na materskej
V tejto prednáške Vám poviem a naučím Vás manažérske softskills, ako začať zvládať každodennú realitu materskej dovolenky (alebo ak ma materská ešte len čaká). Ako nastaviť dňom systém tak, aby sme zvládali udržať balanc medzi každodenným tlakom povinností, bežných rutinných úloh a časom pre seba a vedome trávený čas s dieťatkom. Bude to o uvedomovaní si hodnoty svojej práce a dostanete konkrétne rady a tipy z manažérskej praxe modifikované na potreby materskej dovolenky. Materská je príliš dlhá nato, aby sme sa zameriavali len na to, čo musíme a nestíhame. Dozviete sa viac o:
- Prepojenie manažérskeho prostredia a materskej dovolenky
- Ako manažovať svoj čas a aktivity na materskej dovolenke, význam manažovania
- Cieľ – cítiť sa spokojná a pokojná, ako to docieliť manažérskou praxou?
- Zbavenie pocitu „dnes som nič neurobila“
- Zameranie sa na kvalitu svojej každodennej práce a prácu s ňou
- Rutinné úlohy na materskej (pranie, varenie) – význam manažovania týchto aktivít
- Čas pre seba – MOJA HODINKA, ako si ho nastaviť?
- Naozaj nestíhaš, lebo si neschopná, alebo stačí zmeniť nastavenie daných aktivít?
- Ako začať manažovať? Kedy je vhodný čas?
- Každá mama má predpoklady naučiť sa manažovať, prečo?
- Aký význam ma práca na sebe pri návrate na pracovný trh
- TO DO LIST ako základný manažérsky nástroj – základy
- Bonus: 20 sekúnd - ako ich využiť?
Trieda: Efektívne využívanie času na materskej - tipy a postupy z praxe
Upratujem, varím stále dookola, prečo mám pocit, že „nič" nerobím? Základné manažérske nástroje, kroky a tipy na zvládanie bežných i náročnejších povinnosti na materskej.
V tejto prednáške nadviažeme na softskills, ktoré sme nadobudli v prvej časti. Prejdeme do praxe, ako reálne zvládať bežnú realitu materskej (povinnosti). Ako sa celý deň nezameriavať iba nato, čo musím, ale zároveň ako to zvládať. Naučím Vás konkrétne postupy, triky. Bežné rutinné úlohy sú tie, ktoré nám berú čas i energiu, no nevenujeme im pozornosť. Ako si naplánovať a zvládnuť náročnejšie úlohy v domácnosti? Prejdeme do hardskills. Ako pracovaťs krivkou svojej energie?
- Postup ako zvládať rutinné úlohy na materskej, neustále sa opakujúce činnosti s krátkym trvaním výsledku.
- Ako zvládať náročné úlohy na materskej dovolenke ako napr. umytie okien, upratanie šatníka.
- Prečo si zaslúžia špeciálny prístup a postup?
- Význam merania času svojich aktivít (najmä rutinných).
- Prijatie faktu, že deti prinášajú nepredvídateľné udalosti.
- Krivka mojej energie.
- Čo robiť, ak sami niečo nepodarilo stihnúť? Ako pracovať s nesplneným cieľom.
- Bonus – 20 sekúnd – ako ich využiť?
- TO DO LIST mamy manažérky – aké ma časti? Prečo to nie je a nemôže byť iba zoznam povinností?
Najčastejšie otázky
Najbližšie online triedy
Po 09.12 @ 13:00 Lucie H.
Ut 10.12 @ 17:30 Monika K.
St 11.12 @ 09:00 Jana K.
Št 12.12 @ 08:30 Mgr. Mária K.
Pi 13.12 @ 09:30 Radka C.
Ut 17.12 @ 17:30 Monika K.
St 18.12 @ 19:00 Radka C.
Št 19.12 @ 09:00 MUDr. Barbara S.
Prostredníctvom stránky nedochádza k poskytovaniu zdravotnej starostlivosti, ani k jej sprostredkovaniu, ani k jej nahrádzaniu. O vhodných postupoch v oblasti zdravia, vhodnosti postupov a odporúčaní prezentovaných na stránke s ohľadom na Váš zdravotný stav sa pred ich aplikáciou vždy vopred poraďte so svojím ošetrujúcim lekárom, a to najmä ak ste v akomkoľvek štádiu tehotenstva. Bez odsúhlasenia postupov a odporúčaní prezentovaných na stránke Vaším ošetrujúcim lekárom tieto postupy a odporúčania neaplikujte.
Ako začať využívať manažérske zručnosti v podmienkach každodennej reality materskej dovolenky? Prečo mám pocit, že nerobím dosť? V tomto kurze si rozoberieme základné manažérske nástroje, kroky a tipy na zvládanie bežných i náročnejších povinnosti na materskej.
Trieda: Ako zvládať tlak a každodenné povinnosti na materskej
V tejto prednáške Vám poviem a naučím Vás manažérske softskills, ako začať zvládať každodennú realitu materskej dovolenky (alebo ak ma materská ešte len čaká). Ako nastaviť dňom systém tak, aby sme zvládali udržať balanc medzi každodenným tlakom povinností, bežných rutinných úloh a časom pre seba a vedome trávený čas s dieťatkom. Bude to o uvedomovaní si hodnoty svojej práce a dostanete konkrétne rady a tipy z manažérskej praxe modifikované na potreby materskej dovolenky. Materská je príliš dlhá nato, aby sme sa zameriavali len na to, čo musíme a nestíhame. Dozviete sa viac o:
- Prepojenie manažérskeho prostredia a materskej dovolenky
- Ako manažovať svoj čas a aktivity na materskej dovolenke, význam manažovania
- Cieľ – cítiť sa spokojná a pokojná, ako to docieliť manažérskou praxou?
- Zbavenie pocitu „dnes som nič neurobila“
- Zameranie sa na kvalitu svojej každodennej práce a prácu s ňou
- Rutinné úlohy na materskej (pranie, varenie) – význam manažovania týchto aktivít
- Čas pre seba – MOJA HODINKA, ako si ho nastaviť?
- Naozaj nestíhaš, lebo si neschopná, alebo stačí zmeniť nastavenie daných aktivít?
- Ako začať manažovať? Kedy je vhodný čas?
- Každá mama má predpoklady naučiť sa manažovať, prečo?
- Aký význam ma práca na sebe pri návrate na pracovný trh
- TO DO LIST ako základný manažérsky nástroj – základy
- Bonus: 20 sekúnd - ako ich využiť?
Trieda: Efektívne využívanie času na materskej - tipy a postupy z praxe
Upratujem, varím stále dookola, prečo mám pocit, že „nič" nerobím? Základné manažérske nástroje, kroky a tipy na zvládanie bežných i náročnejších povinnosti na materskej.
V tejto prednáške nadviažeme na softskills, ktoré sme nadobudli v prvej časti. Prejdeme do praxe, ako reálne zvládať bežnú realitu materskej (povinnosti). Ako sa celý deň nezameriavať iba nato, čo musím, ale zároveň ako to zvládať. Naučím Vás konkrétne postupy, triky. Bežné rutinné úlohy sú tie, ktoré nám berú čas i energiu, no nevenujeme im pozornosť. Ako si naplánovať a zvládnuť náročnejšie úlohy v domácnosti? Prejdeme do hardskills. Ako pracovaťs krivkou svojej energie?
- Postup ako zvládať rutinné úlohy na materskej, neustále sa opakujúce činnosti s krátkym trvaním výsledku.
- Ako zvládať náročné úlohy na materskej dovolenke ako napr. umytie okien, upratanie šatníka.
- Prečo si zaslúžia špeciálny prístup a postup?
- Význam merania času svojich aktivít (najmä rutinných).
- Prijatie faktu, že deti prinášajú nepredvídateľné udalosti.
- Krivka mojej energie.
- Čo robiť, ak sami niečo nepodarilo stihnúť? Ako pracovať s nesplneným cieľom.
- Bonus – 20 sekúnd – ako ich využiť?
- TO DO LIST mamy manažérky – aké ma časti? Prečo to nie je a nemôže byť iba zoznam povinností?
Barbara S.
manažérka
Barbara je manažérka na materskej so svojou 2 ročnou dcérkou Tamarkou. Je zakladateľkou projektu MAMAŽMENT. Svoje vedomosti a skúsenosti z manažérskej praxe aplikovala a modifikovala pre potreby materskej dovolenky. Nakoľko vidí veľké prepojenie medzi týmito dvoma prost...
Ukázať celý profil
Najčastejšie otázky
Najbližšie online triedy
Po 09.12 @ 13:00 Lucie H.
Ut 10.12 @ 17:30 Monika K.
St 11.12 @ 09:00 Jana K.
Št 12.12 @ 08:30 Mgr. Mária K.
Pi 13.12 @ 09:30 Radka C.
Ut 17.12 @ 17:30 Monika K.
St 18.12 @ 19:00 Radka C.
Št 19.12 @ 09:00 MUDr. Barbara S.
Prostredníctvom stránky nedochádza k poskytovaniu zdravotnej starostlivosti, ani k jej sprostredkovaniu, ani k jej nahrádzaniu. O vhodných postupoch v oblasti zdravia, vhodnosti postupov a odporúčaní prezentovaných na stránke s ohľadom na Váš zdravotný stav sa pred ich aplikáciou vždy vopred poraďte so svojím ošetrujúcim lekárom, a to najmä ak ste v akomkoľvek štádiu tehotenstva. Bez odsúhlasenia postupov a odporúčaní prezentovaných na stránke Vaším ošetrujúcim lekárom tieto postupy a odporúčania neaplikujte.